3 comentarii la “Bocăneli în pereți

  1. По звуку напоминает процесс изготовления рисунка, заключающийся в выбивании на пластине определённого рельефа – Чеканка. Может у тебя за стенкой сосед который любит по утрам этим заниматься. Ты хорошо знаком с соседями? У меня например соседка есть. Одинокая пожилая женщина. Любит выпить и жалобно поплакать за стеной. Если бы не знал кто это, то тоже бы записал на телефон 🙂 Жуть!

    • Eu stau acolo de vre-un an și nu cunosc vecinii. Ar trebui sa-i întreb dacă aud și ei așa ceva.

      De fapt, eu mă mai gândeam, poate e MORSE? Ce-o fi însemnând asta în MORSE? Poate e cineva închis în subsol sau printr-un apartament și strimite vre-un semnal de SOS? 🙂

  2. Până la urmă mi-am dat seama ce sunt bocănelile astea 😀 De obicei eu mă rad cu un aparat de ras electric. Dar într-un weekend m-am ras cu unul obișnuit de unică folosință și mi-am dat seama că atunci când scutur aparatul, ciocnind-ul de chiuvetă, produc același sunet. Deci se pare că cineva, în fiecare Luni pe la orele 5-6 se trezește și se rade. 😀

Lasă un răspuns

