8 comentarii la “Jale din partea Union Fenosa

  1. Pai plateste la timp lumina si no sa ai probleme, caci toti suntem ocupati, dar lumina trebuie platita, eu sa fi fost in locul angajatilor de la UF te mai lasam o saptamina fara energie sa vezi ce inseamna responsabilitatea, nu lasa pe mine,, stii cum este o vorba,,lucrul lasat de zi pe mine asa ramine,,.Odata ce te folosesti de energia electrica trebuie sa ai grija sa o achiti la timp.

  2. Daca stii ca esti asa de ocupat si nu iti ajunge timp ca sa achiti facturile pentru serviciile comunale plateste cu avans pentru 3-4 luni inainte, si cred ca in 3 -4 luni o sa gasesti 20 de min libere sa tragi o fuga la banca sa achiti. Eu cred ca vina pentru deconectare nu o poarta compania UF, cel vinovat esti tu. Compania face deconecterile conform regulamentului care este intarit de ANRE.

  3. Domnule, Vanea. Problema nu e în achitarea la timp ci in atitudinea faţa de clienţi şi comoditate. Daca ar fi alte alternative eu demult optam pentru alt furnizor.

  4. Eu nu as spune ca atitudinea clientilor fata de companie este una mai buna. Da eu sunt patriot si tin foarte mult la poporul meu , si nu as fi deacord ca cineva strain p/u noi sa puna conditiile lui, insa lucrind in calitate de inspector pot sati spun ca cu poporul nostru altfel nu te poti comporta caci daca il lasi o luna sa nu plateasca energia el nu o plateste nici luna viitoare si nici urmatoarele 3 luni, bineinteles nus toti asa insa majoritatea e asa. De ce la noi nu se da voie sa consumi deloc alcool avind intentia sa mergi la volan cind peste hotare se da voie o bere, doua acolo adica un procentaj mic pina la 0.5. eu iti spun de ce, fiindca la omul nostru daca ii dai voie sa bea o bere el bea o caldare, asa e poporul nostru si pina nu o sa ne indreptam singuri pe noi nimeni no sa ne creada. Eu iti spun un caz. Fiind inspector am avut ordin la deconectare a unui bar, mam dus acolo, era numai vinzatoarea, eu ii zic ,,doamna cheama stapinul magazinului sa vedem ce facem caci vad ca are produse in frigider si daca deconectez o sa se altereze totul.Ea il suna pe stapin, ala vine si spune, hai terog nu ma deconecta caci pina in seara ma duc si o platesc. Eu zic bine staruitiva cit mai rapid caci daca mai ese odata ordinul eu nu va pot lasa. El imi spune nici o problema eu promit. peste o saptamina iar ese ordinul fiindca nu a achitat nimic. Eu ii zic la sef hai sa anulam ordinul caci precis are produse in frigider si nu o sal pot deconecta. bine iarasi a fost anulat, si pot sati spun ca na fost ultima oara caci lam prelungit pina la trei luni. Dupa aia zi gata ajunge eu merg la el. Cind ma duc stapinul taman era in bar, eu zic domnule cum neam inteles de ce nu va tineti de cuvint aveti datorii peste 3000 de lei eu va deconectez, el se uita la mine si se ride, zice nai so faci caci am produse. eu zic pai bine ai produse da de ce nu achiti taxa p/u energie. El spune nu am cind sa vin la voi sa o platesc, caci am perdut chitanta si nu pot plati la posta. Pot sati spun ca el traieste la doar 7km de centrul UF. atunci mam inervat si zic gata te deconectez, si nu imi spune nimic ca nu te mai cred. Deschid cutia la contor si ma trezesc cu pistolul la cap, el imi spune ,,daca stingi te inpusc,,.Eu inteleg sa fi fost o babuta batrina sau un bolnav care nare putinta sa vina sau nare cu ce sa plateasca. Dar el care aproape cel mai mare venit dintre toate barurile din raion, un mitubisi de ultimul model si casa cu trei etaje nu are cu ce si cind sa plateasca .
    Asa cazuri despre cit de rau,neresponsabil, indiferent, mindru este poporul nostru, si nu numai pot sati scriu pina mine dimineata da nu imi ajunge timp.
    Acum spunemi tu mie cum tea-i fi coportat tu in locul meu la urmatorul abonat care nu achita taxa p/u energie la timp? si are cu ce bineinteles, dar nu are cind.

  5. Eu aş fi trimis un citat la judecată şi să vină domnul proprietar de firmă să achite datoria, avocatul şi cheltuieli de judecată. N-ar trebui UF să facă legea. Există structuri abilitate pentru rezolvarea conflictelor.

    Asta ce ţine de persoane juridice.

    Iar la persoanele fizice e altă treabă.
    Compania trebuie să atragă clienţii nu invers, dar în moment ce e monopol şi lipsă de concurenţă e clar că nu se întamplă. În cazul agenţilor economici e altă problemă. Acolo e chiar de neiertat pentru ca firmele au contabili şi răspunzători de achitarea serviciilor. Deci nu-i implica aici. Ce am descris eu e un caz de persoană fizică şi problema era doar de 100-200 lei, şi după cum am zis dacă se puteam achita datoria la bancă odată cu plata lunară la sigur o făceam. Dar achitarea în cetrele lor comerciale e pur şi simplu o porcărie. Să stai la cozile celea mai bine de jumatate de zi.
    Eu sunt o persoană foarte responsabilă şi cred că aici UF nu a procedat corect.

Lasă un răspuns

