12 comentarii la “Imbecilii Union Fenosa Chişinău

  1. Da ceva cunoscut ..da ei isi fac de cap deoarece sunt singuri pe piata sishi impun conditiile lora .. nush cum poate fi solutionata aceasta problema numai doar sai astepti sa te conectez la loc …

    moldova -tara minunilor …

  2. Chiar rau de tot isi fac de cap cei de la UF.Am si eu probleme cu ei,ca pentru 164 de lei am fost deconectata de la pilon si nu de la contor.Ca sa fiu conectata din nou la inceput mi-au spus ca trebuie sa achit 284 de lei, dar le-am spus ca nu sant de acord si le-am cerut motivul din care am fost deconectata de la pilon si nu de la contor (care costa 101 lei) peste 5 min mi-au spus ca trebuie sa achit nu 284 lei ci 476 lei.E banditism adevarat si cred ca ma voi adresa in judecata ca alta nu am ce face.Ei nu au dorinta de a cauta in arhivele lor documentele,motivand ca nu au timp,dar sa vorbeasca la telefon cate 15 min au timp si sa-si bata joc de consumatori la fel.

  3. Deacord Luminiţa. Cred că trebuie adunate cât mai multe cazuri şi de acţionat. Nu ştiu încotro se uită cei de la protecţia consumatorilor. 😦

  4. cei care-si achita facturile la timp nu au asa prbl 🙂 shi cand erati la scoala si primeati un 2 si trebuia sa fugiti din urma profului sa-l corectati, tot asa plangeati? >:P fii TU corect, daca vrei sa fie ceilalti corecti cu tine 😛

  5. in decembrie, 2007, am patit si eu cam tot asa. pentru 90 de lei pe care am intirziat sa-i achit, am fost deconectat de la retea timp de 8 zile (si nopti), chiar daca achitasem factura insistau sa achit si o amenda, pentru reconectare, 100 lei. au mai fost niste detalii cu implicarea mass media dar oricum am fost nevoit sa stau in intuneric o vreme. vreau sa spun ca m-am simtit foarte neplacut, de parca UF n-ar fi fost un agent economic cu viziuni democratice dar un mecanism birocratic orb intr-un stat totalitar. n-am simtit nici o intentie de cooperare, dialog

  6. Eu inteleg dorinta companiei de a „educa” clientii lor din Moldova, care nu sunt cei mai disciplinati. Sunt sigur ca data viitoare n-o sa mai fii atat de ocupat la servici si in alte parti si o sa gasesti o ora sa-ti achiti datoriile – fii de-acord ca e destul de eficienta metoda.
    Acest lucru se intampla peste tot in lumea capitalista.
    Cu toate acestea mi se pare un abuz deconectarea fara anunt prealabil prin posta si lipsa totala de comunicare in interiorul companiei – operatorii nu au cum sa contacteze montorii lor de pe loc. Cu toate ca a crescut calitatea aparenta a serviciilor dupa privatizare – nu mai sunt deconectari in lant, de exemplu; la capitolul relaţii cu publicul Union Fenosa a rămas la standardele RED-Centru.

  7. Buna, sunt de acord cu „consumator” platesti la timp si dormi linistit, sau daca chiar ai ajuns in asa situatie si au venit la usa, esti baiat mare si trebuie sa stii ce sa faci ca doar Moldova e tara minunilor cu niste bani solutionezi totul si ramii cu lumina.
    Succes in continuare.

  8. In primul rind datoriile trebuie achitate la timp.
    Energia electrica o consumam in avans, insa si asa nu dorim sa achitam la timp pentru ea. Nu este corect asa.

    In privinta avertizarii:
    Conform deciziei ANRE a fost inlocuita avertizarea cu scrisoare recomnadata cu avertizarea scrisa pe factura deoarece ANRE nu dorea sa includa aceste cheltuieli (mari) in tarif, deci au decis sa fie scris pe factura.

    Factura cu datorii, careia ia trecut termenul o poti achita si la banca.

    VictoriaBank, in colaborare cu UF, un curind si celelalte banci, ofera un serviciu nou:
    Achitarea automata a facturilor din contul bancar al clientului, deci nu mai este nevoie sa stai in cozi interminabile, si vei fi sigur ca nimeni nu te va deconecta.

    Este corect ca trebuie de mai lucrat la capitolul „Relatii cu publicul”.
    Montorul care a venit sa va conecteze nu trebuie sa ceara confirmarea platii in caz ca are un Ordin de lucru cu el, adica dupa ce ati achitat factura se creaza un ordin de lucru pe baza caruia montorul va conecteaza, deci daca el avenit sa va conecteze asta inseamna ca dvs. ati achitat.

    Operatorii 431111 sunt obligati sa verifice toate detaliile, daca ati achitat datoria, daca a fost generat un ordin de lucru pentru reconectare.

    Sper sa fie cit mai putine cazuri asemanatoare.

    ACHITATI LA TIMP FACTURILE!

  9. Mersi, Alex, pentru comentariu. Sunt bucuros să aud că recunoaşteţi şi că veţi lucra la capitolul „Relaţii cu publicul”.

    În ce priveşte întârzierile(datoriile), eu zic că nu prea ai dreptate. Eu zic că atunci can un client nu a plătit o lună, iar urmatoarea o plăteşte, nu înseamnă că el nu vrea să plătească ci că nu a reuşit. Şi dacă era făcut astfel încât să se acumuleze datoriile pentru a putea fi plătite luna următoare tot la bancă… atunci vă asigur, că vor fi cu cel puţin 50% de astfel de cazuri. Mie nu mi-e comod deloc să merg la oficiile voastre ca să achit datoriile, ce înseamnă să plec de la servici.

    Aş fi deacord cu o deconectare, dacă se atinge o anumită sumă (să zicem 200-250 lei) de datorii şi nu a fost achitată mai mult de o anumită perioadă (să zicem 2 luni). Da iarăşi, dacă se acumulau datoriile într-o sumă unică, atunci n-ar mai fi nevoie de aşa condiţii.

  10. forte interesant… timp de 2 luni, nu a gasit timp sa-si achite factura… si in cazul asta cine e vinovat? serviciile au fost prestate, dar neachitate, asa si li se cuvine la asa persoane, eu consider ca UF este o campanie ft serioasa, dar in ceia ce priveste preintimpinarea inainte de deconectare, eu o observ in fiecare luna pe mihlocul facturii, cu litere de o schioapa

    • Domnişoara Veronica. Dacă Fenosa ar face modul de achitare a datoriilor mai comod pentru clienţi, n-ar apărea aşa probleme, şi cred că la capitolul relaţii cu clienţii UF nu mai e chiar aşa de serioasă. Norocul ei că deţin monopolul în Chişinău, de altfel ar pierde clienţii foarte rapid.

  11. Buna cautam articole si spete in legatura cu union fenosa pentru ami face materialul de investigatie si am dat de articolul tau .Problema este ca acesti samsari casi altii incalca drepturile consumatorilor si nu numai.Toate DECONECTARILE CARE SINT FACUTE TREBUIE SA AIBA HOTARIRE JUDECATOREASCA ASTFEL TU CA SI CEILANTI CONSUMATORI POATE SAI BATA SAU SA-I OMOARE .CASELE ,BLOCURILE,CASA SCARILOR ,CONTORUL ELECTRIC SINT PROPIETATE PRIVATA A LOCATARULUI .Ei se bazeaza ca nu stiti legile si sint multi din juristii UF care nu au licenta .Anul trecut sotia mea a fost agresata pe casa scarilor in blocul in care locuim a venit PROTV si a filmat si nu a fost difuzat materialul .Procese verbale amenzi date etc etc nici una platita si nici nu am sa o fac .Daca ai citi ce scriu ei cred ca ai rade si tu cat de proasta este lumea nu ?

Lasă un răspuns

