3 comentarii la “Ieri mi-au adus frigiderul :)

  1. A meu are ~ 2 luni
    Indesit cam acelashi tip ca si al tau
    tot bine pana vine seara si se incepe concertu pentru drum station
    nu shtiu e ceva cu el sau e ceva normal pentru tipu asta de frigidere dar pe la miezu noptii incepe sa pocneasca de parca s-ar rupe o bucata mare de plastic in doua
    nu shtiu sigur e frigideru sau altceva, posibil podul din ipsos cu carton dar mai degraba frigideru
    tre sa sun la service center
    degraba o sa am coshmaruri cu frigidere care explodeaza, nemaivorbind de sotia mea care de fiecare data tresare iar eu „Frigideru …”

  2. Varianta ridicatul frigiderului la et. 9 m-a dat jos.
    Si daca nu erai acasa trebuia sa te duci singur dupa el, sau sa te certi putin cu ei (in rusa)

Lasă un răspuns

