3 comentarii la “Azi mi-am luat frigider

  1. Nu te-ai gindit sa extinzi aceasta tema?
    1. Foarte des in magazine esti nevoit sa asculti in alta limba raspunsul la intrebarile pe care le pui in Romana.
    2. Foarte des la „Reduceri” se vind produse la pret ridicat.
    3. Foarte des suportul clientilor existent este la zero.
    4. Niciodata (nu-s sigur) nu se ia invedere cererea clientului (cum ai spus: clientul este nevoit sa cumpere ceea ce este). Undei concurenta? De ce omul nostru prost (clientul) inghite rahatul care ii este propus?

    Lista poate fi continuata….

  2. OK, Vivas!
    De sigur m-am gandit la asta. Fii pe fază şi vei vedea posturi la acestă temă.
    Sunt multe lucruri care mă enervează sau nu-mi plac (cele enumerate de tine sigur intră în listă) şi pe care de sigur le voi descrie aici.
    Aşa că, mai poftim pe la mine 😉

Lasă un răspuns

